Mazā sērijveida rodsters Suzuki Misano iemiesoja senu ideju no japāņu inženieriem, kuri vēlējās apvienot motociklu un automašīnu priekšrocības vienā projektā. Elektromobilis pircējiem piedāvā T veida stūri, divas atsevišķu sēdekļu rindas un jumtu virs galvas.
Šis projekts lielā mērā ir eksperimentāls, tāpēc ir pāragri runāt par pilna apjoma sērijveida ražošanu un modeļa eksportu ārpus Japānas. Neskatoties uz to, pārbaužu laikā modelis ir pierādījis savu dzīvotspēju, tāpēc tam ir visas iespējas gūt panākumus.
Runājot par tehniskajiem parametriem, mašīna sver tikai 725 kilogramus, un to vada diezgan pieticīgs 657 kubikcentimetru dzinējs. Tajā pašā laikā motoru var vadīt gan ar piecu ātrumu manuālo, gan automātisko pārnesumkārbu trīs posmos.
Pagaidām japāņi neplāno popularizēt savu projektu, dodot priekšroku eksperimentam īstenot nelielu testa partiju. Ja vietējais tirgus pozitīvi reaģēs uz jauninājumu, Suzuki paplašinās sēriju un uzlabos modeli.