Chevrolet uzrādīja V8 rekordu
Chevrolet ir viens no Amerikas autobūves pionieriem. Šī autoražotāja slavenās ponic automašīnas bija līdzvērtīgas Dodge un Ford modeļiem, kas jau tagad liek just cieņu pret šo autoražotāju. Un, lai gan mūsdienu Chevrolet neklājas īpaši labi, koncerns joprojām neaizmirst par savām saknēm un jaudīgajiem V8 dzinējiem, kas pavēra tam ceļu uz slavu.
Tikko citu dienu pieredzējusi uzņēmuma nodaļa, proti, Chevrolet Performance, prezentēja savu nākamo izstrādi. Viņa kļuva par vienu no jaudīgākajiem V8 dzinējiem, ko jebkad radījis cilvēks. Mēs runājam par aspirēto 632 kubikcollu tilpumu, kas ir līdzvērtīgs 10348 kubikcentimetriem. Iespaidīgs sniegums, vai ne?
Kas attiecas uz šī "mazuļa" atgriešanos, tas pilnībā atbilst kubatūrai un ir 1018 ZS. un 1188 ņūtonmetru griezes moments. Tajā pašā laikā vienības bloks ir izgatavots no čuguna, tāpat kā virzuļi, kuriem ir diezgan iespaidīgs diametrs.
Protams, maz ticams, ka šāds motors nonāks masveida ražošanā, jo īpaši ņemot vērā pašreizējo tendenci uz videi draudzīgumu un pāreju uz elektrisko vilci. Tikmēr mūsu palāta tiks uzstādīta uz kāda no Chevrolet ponycar, kas brauks pa Lasvegasu un pārsteigs skatītājus ar savu paceļamo priekšējo asi!
Tikko citu dienu pieredzējusi uzņēmuma nodaļa, proti, Chevrolet Performance, prezentēja savu nākamo izstrādi. Viņa kļuva par vienu no jaudīgākajiem V8 dzinējiem, ko jebkad radījis cilvēks. Mēs runājam par aspirēto 632 kubikcollu tilpumu, kas ir līdzvērtīgs 10348 kubikcentimetriem. Iespaidīgs sniegums, vai ne?
Kas attiecas uz šī "mazuļa" atgriešanos, tas pilnībā atbilst kubatūrai un ir 1018 ZS. un 1188 ņūtonmetru griezes moments. Tajā pašā laikā vienības bloks ir izgatavots no čuguna, tāpat kā virzuļi, kuriem ir diezgan iespaidīgs diametrs.
Protams, maz ticams, ka šāds motors nonāks masveida ražošanā, jo īpaši ņemot vērā pašreizējo tendenci uz videi draudzīgumu un pāreju uz elektrisko vilci. Tikmēr mūsu palāta tiks uzstādīta uz kāda no Chevrolet ponycar, kas brauks pa Lasvegasu un pārsteigs skatītājus ar savu paceļamo priekšējo asi!
Вернуться назад