Audi RS6 Johann Abt Signature iepriecinās stila cienītājus
Jaunais Audi RS6 Johann Abt Signature nez kāpēc nes slavenā dizainera vārdu. Šis slavenās tūninga studijas ABT projekts ir jubilejas projekts, tāpēc nav pārsteidzoši, ka pie tā izstrādes strādāja šīs komandas labākie un progresīvākie prāti. Rezultātā puiši ieguva satriecošu automašīnu, kuras tirāža būs ierobežota līdz pieticīgiem 68 eksemplāriem.
Pirmā un vissvarīgākā lieta, uz ko vēlējāmies pievērsties, ir modeļa dizains. Šeit tas ir visvairāk pārbaudīts un noslīpēts līdz spīdumam. Modeli nevar saukt par sportu, lai gan tā izskatam ir daudz raksturīgu iezīmju. Drīzāk tas ir atturīgs stils, kas rada ļoti greznu atmosfēru, ko var piesātināt pat skatoties fotogrāfijas.
Lai kā arī būtu, zem jubilejas Audi RS6 Johann Abt Signature motora pārsega atrodas spēcīgs motors, kas spēja paātrināties līdz 740 ZS. un 920 ņūtonmetru griezes moments. Tas darbojas ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Ir arī pārbūvēta piekare, eleganta izplūdes sistēma un keramiskās disku bremzes.
Šis izskatīgais vīrietis līdz simtiem paātrinās 2,91 sekundē, bet līdz divsimt – 9,79 sekundēs. Šie ir iespaidīgi skaitļi benzīna dzinējam, kas ne mirkli nebija paredzēts sacīkšu automašīnai vai sporta automašīnai. Kopumā ļoti interesants projekts!
Pirmā un vissvarīgākā lieta, uz ko vēlējāmies pievērsties, ir modeļa dizains. Šeit tas ir visvairāk pārbaudīts un noslīpēts līdz spīdumam. Modeli nevar saukt par sportu, lai gan tā izskatam ir daudz raksturīgu iezīmju. Drīzāk tas ir atturīgs stils, kas rada ļoti greznu atmosfēru, ko var piesātināt pat skatoties fotogrāfijas.
Lai kā arī būtu, zem jubilejas Audi RS6 Johann Abt Signature motora pārsega atrodas spēcīgs motors, kas spēja paātrināties līdz 740 ZS. un 920 ņūtonmetru griezes moments. Tas darbojas ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Ir arī pārbūvēta piekare, eleganta izplūdes sistēma un keramiskās disku bremzes.
Šis izskatīgais vīrietis līdz simtiem paātrinās 2,91 sekundē, bet līdz divsimt – 9,79 sekundēs. Šie ir iespaidīgi skaitļi benzīna dzinējam, kas ne mirkli nebija paredzēts sacīkšu automašīnai vai sporta automašīnai. Kopumā ļoti interesants projekts!
Вернуться назад