Coupe Manhart MH2 450 izskatās ne sliktāk par M sēriju
Tūninga studija Manhart jau vairākus gadus strādā ar Bavārijas koncerna BMW automašīnām. Šoreiz par projekta bāzi puiši izvēlējās BMW M240i xDrive, kas ir manāmi uzlabojies gan dizaina, gan tehniskā aprīkojuma ziņā. Šī materiāla ietvaros mēs runāsim par dažiem šī modeļa aspektiem.
Pirmkārt, uzreiz gribu pieminēt akciju dzinēju, kura jauda tika pacelta līdz labiem 450 ZS. un 650 ņūtonmetru griezes moments. Dzinējs joprojām darbojas ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Turklāt daži uzlabojumi veikti izplūdes sistēmā un balstiekārtā.
Manhart MH2 450 izskats ir izteikti sportisks, un tas nav pārsteidzoši. Šīs studijas puiši ir sporta automašīnu un sacīkšu modeļu cienītāji, un tāpēc vienmēr savos projektos izmanto šo automašīnu elementus. Līdz ar to mūsu palāta saņēma platu spoileri, sporta virsbūves komplektu, spilgtas ripas un atbilstošu optiku.
Salonā arī viss ir ideālā kārtībā. Ērti lāsveida sēdekļi, kārtīgi, kuros gribas turēties arī stāvot, izcila stūre un vēl kaudzi mazu zvaniņu un svilpienu vienaldzīgu neatstās nevienu foršu auto pazinēju.
Pirmkārt, uzreiz gribu pieminēt akciju dzinēju, kura jauda tika pacelta līdz labiem 450 ZS. un 650 ņūtonmetru griezes moments. Dzinējs joprojām darbojas ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Turklāt daži uzlabojumi veikti izplūdes sistēmā un balstiekārtā.
Manhart MH2 450 izskats ir izteikti sportisks, un tas nav pārsteidzoši. Šīs studijas puiši ir sporta automašīnu un sacīkšu modeļu cienītāji, un tāpēc vienmēr savos projektos izmanto šo automašīnu elementus. Līdz ar to mūsu palāta saņēma platu spoileri, sporta virsbūves komplektu, spilgtas ripas un atbilstošu optiku.
Salonā arī viss ir ideālā kārtībā. Ērti lāsveida sēdekļi, kārtīgi, kuros gribas turēties arī stāvot, izcila stūre un vēl kaudzi mazu zvaniņu un svilpienu vienaldzīgu neatstās nevienu foršu auto pazinēju.
Вернуться назад